måndag 5 april 2010

Andy Warhol Tussilagos

Jag har fått en bukett av tusslilagos av min lilla gutt ! Visst är våren ljuvlig !

Jag hade tänkt att fixa i trädgården idag men ack det faller ned regn ifrån himlen vilket helt enkelt fördröjer vårstädningen helt enkelt ! Och om sanningen ska fram känns det skönt att få uggla inomhus idag !!! Finns mycket att göra inomhus också kan jag lova ... Det kan väl vilken barnfamilj skriva under på ? Man kan plocka ihjäl sig om man så vill. Jag tillhör den andra kategorin - som går med MÖRKA solbrillor inomhus....undrar bara vart den dära dammsugaren håller hus ??

3 kommentarer:

Unknown sa...

läcker lek i photoshop!

::fina:: sa...

Coola tussilagos! :-) Ja, jag har också ugglat inne - sydde två ugglor igår ;-)
Kram!

Essay_writer sa...

pretty flowers. you deserve it!