tisdag 11 augusti 2009

ops hoppas ni har haft en förträfflig sommar






tiden bara rinner iväg och det märks ju så väl på bloggen när man sist uppdaterade ! Bot och bättring lovas !
Har börjat göra iordning i hallen (äntligen tog endast 4 år) och det börjar arta sig . Inte klart men artar sig men ser liksom ljuset i tunneln! Jag har märkt att jag är blir en mycket velig människa när det gäller en massa beslut . Har en massa idéer men att få dem förverkligade blir det liksom tvärstopp i huvudet . Jag vet varken bu eller bä...
Hallen kommer gå i grått och vitt...Skall pyntas lite med svarta detaljer , kommer bli flott hoppas jag !


Så här såg det ut innan och fick gå tillbaka till min gamla blogg för att hämta en bild...
Hej hopp vi hörs...

4 kommentarer:

JULIEK sa...

Ja nu fattar jag. Du ligger ju som styggalillaloppan på min bloggliste och der ser jag bild och nær det senast har oppdaterat. har ju sett at du inte har oppdaterat på lång tid, men nu fattar jag ju at du har en ny blogg......he he ja sånn er det : )

Linda Färnevik sa...

Härligt att du är tillbaka Nina! Du får gärna komma och måla med mig ngn dag nu, för nej, vi har inte målat färdigt... =)

Jag tror din hall kommer bli jättefin och ser fram emot bilder!

kram!

Desirée sa...

Blir jättebra! Och nu blev jag påmind om min skrutthall ...

Trevlig helg!

Tankevågor sa...

Vad fint det blir!!! Skulle behöva måla om en trappa jag med.
Härlig lampa ni har där i halltaket!

Ha det gott!
Kram
Lisbeth