tisdag 1 april 2008

Ops !


Idag ringde en kund och påpekade att det inte gick och beställa i butiken....och mycket riktigt var det så. Och då slog det mig att jisses att det var ju en kund innan påsk som påpekade detta också men jag liksom inte tog det till mig... Och ni som har försökt att beställa - det ska fungera smärtfritt nu och jag ber om ursäkt för detta - Och vill tacka A! Tack snälla du att du ringde och sade till!
Jag har fått rostdille (prylar som är rostiga ) och flera nya leverantörer är på gång. Så håll utkik...

1 kommentar:

Goa sa...

Hej hjärtat!
Tänkte att det var precis det du behövde bli påmind om denna tisdagskväll...*skrattar*
Kul att du tittade in!
Hoppas du mår väl och nu ska jag kika i din butik...den är så himla fin. Pengapungen har bara varit lite tom...men den börjar svälla...:)
Massa kramar till dig och lycka till med allt och allt!!
Kraaaam....