fredag 22 februari 2008

Äntligen börjar man ana vår !



Äntligen kan man börja ana vår i butiken. Härligt är bara förnamnet. Har ni inte märkt att det är mycket ljusare nu runt Bolipomba dags? Iallafall här i Västergötland . Bara det är ju en ren njutning. Väntar fortfarande på en hel del leveranser och hoppas nu att dem ska börja trilla in vilken vecka som helst !!


Kan ni tänka er att att det är alleredan mars månad nästa lördag ??? Tiden bara rinner iväg.!


Huxflux sitter man där och grillar och jordgubbar till efterrätt!!!







5 kommentarer:

::fina:: sa...

Ja visst märks det att det är vår på gång! Jag har också tänkt på att det är ljusare, dock är vi ju ingen här som tittar på Bolibompa men jag har märkt det genom att jag nu kan rida ut vid fem, rida en timme och ändå komma tillbaks innan det blivit mörkt. Det är härligt det, och det blir ju som sagt bara bättre och bättre. Snart måste jag komma och hälsa på dej, du.. vore ju lagom till alla vårgrejer kommer! Kram, Josefine

Maria i Skara sa...

Jag vill bara säga ..tack för senast..jag "hittade" din mysiga butik i dag och tyckte att den var jättemysig ! Jag lovar att jag ska marknadsföra den i Skara och jag kommer igen!
Hälsn
Maria - som köpte den randiga pläden med grön baksida..eller jag kanske ska ha den som framsida..hihi

Kannor och karaffer sa...

Åhh vilka fina bilder och trevlig blogg. Hit kommer jag gärna igen.

Det är väl härligt med ljusare tider det kliar i fingrarna att börja pyssla i trädgården.

Ha det gott
/Ann

My Lovely Home sa...

Å vad fint du har i din butik! Kul och se, synd att man inte bor närmare så man kunde kika in, en dag kanske man har vägarna förbi då kommer jag=)

Nina sa...

Josefine: Du är så välkommen till butiken !!!

Maria B: GulleDig och du är varmt välkommen !

Ann: Ja trädgårdsdags - jag längtar!!! Jag har mer ambitioner än ork!!!

Johanna: Klart du ska titta in om du har vägarna förbi!!! och tack !!!